miércoles, 17 de octubre de 2007

AAF


L'artífex

3 comentarios:

Little J. dijo...

Tu primo ES un artista! :)
Aiii m'agraden molt els colors del quadre, em resulta exótic!

Mmm... m'agrada l'enquadre que li has donat :P
Jo estic molt preocupada amb els meus enquadres, és una de les coses q més hem preocupen.


^^*

Juan Alonso dijo...

Me gusta mucho el encuadre escogido y en general todos tus encuadres. Son atrevidos, valientes, significativos... todos llevan tu firma

Little J. dijo...

me preocupan los encuadres pq creo q son una de las partes más importantes de la foto. per mi. evidentment q hi ha coses més importants però akestes es una de les q més magrada. com la teva super fotu del coliseum! :)

a mi tbé m'agrada apendre aquesta passió que tant ens agrada i compartim! Click!!


boas noites darling! ^^'