sábado, 5 de enero de 2008

2 comentarios:

David dijo...

Una profundidad de campo justa para centrar la atención en el espejo y que se sepa que es una chica y cuales son sus rasgos.

Little J. dijo...

:O Tú també has canviat el format! Jajaajaja!
No ho sabia! Esque vaig estar remenant blogs (ja saps...) i vaig veure coses molt xules i el meu era molt seriu, massa. No feia per mi xD

Si... allà dintre tot amb flash. Era una merda d'iluminació i a més no teniem temps per fer fotos i disfrutar de tot el que ens envoltava.

Jo quiero más dias de BBB!!
Si aconsegueixo entrada pel d'estiu ja sé la idea pq puguis passar. Com amb ma mare :)
T'agradaria? A ver si podemos charlie... :D


Per cert, que t'ha semblat el retoc: blanc i negre amb allò de color? Tinc pocs recursos amb el Picasa...

A veure si començo disseny gràfic i m'ensenyan bien bien :)


Molts besitos lovercilla!

PD: tenia el teu blog olvidadillo tbé...